Atteikuma tiesības
Atteikuma tiesības
Iegādātos produktus var atgriezt atpakaļ šādos gadījumos:
- Patērētājs var noteiktā termiņā izmantot atteikuma tiesības un, nesniedzot nekādu pamatojumu, atkāpties no distances līguma un līguma, kas noslēgts ārpus pastāvīgās saimnieciskās vai profesionālās darbības vietas.
- Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, Izņemot MK Noteikumu Nr. 255 22. punktā norādītos gadījumus. Patērētājs nosūta preci atpakaļ interneta veikalam bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis interneta veikalam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
-
• Brīdinām, ka precēm, kuras vēlaties atgriezt atpakaļ, jābūt ar etiķetēm un nelietotām, tās nedrīkst būt zaudējušas sākotnējo izskatu un vizuālās pazīmes. Iepakojumam jābūt nesaplēstam, nebojātam, nedeformētam. Piezīme – atvērts iepakojums nav uzskatāms par bojātu, ja Jūsu mērķis bijis pārliecināties, ka saņemtā prece atbilst e-veikalā dotajam aprakstam.
-
Pircējs saglabā Atteikuma Tiesības un atbild par jebkuru preces vērtības samazinājumu.
-
Sūdzību gadījumā, lūdzam nosūtīt e-pasta vēstuli uz info@style24.lv. Sūdzība tiks izskatīta 5 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, nosūtot atbildi uz klienta sniegto e-pastu.Ja Jūsu sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs nepiekritīsiet tam, ka tā ir nepamatota, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot interneta veikalam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;- iesnieguma iesniegšanas datumu;- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
-
Aicinām ievērot, ka Eiropas Parlamenta un Padomes regulas Nr.524/2013 “Par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē un ar ko groza Regulu (EK) Nr.2006/2004 un Direktīvu 2009/22/EK 14.punktam tirgotāji, kas veic uzņēmējdarbību Savienībā un iesaistās tiešsaistes pārdošanas vai pakalpojuma līgumos, un tiešsaistes tirdzniecības vietas, kas veic uzņēmējdarbību Savienībā, savā tīmekļa vietnē norāda elektronisku saiti uz strīdu risināšanu tiešsaistē (SIT) platformu. Atbilstoši Regulā minētajam, Sabiedrībai ir pienākums Vietnē norādīt atsauci uz platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage, tādējādi informējot patērētājus par iespēju izmantot platformu tiešsaistes strīdu risināšanai.
- Atpakaļsūtīšanas izdevumus apmaksā pircējs. Atgriežot preces, kas pasūtītas ar piegādi uz Omniva pakomātu, sūtījumu var atgriezt/apmainīt bezmaksas ar atgriešanas koda palīdzību.
- Ja vēlaties atgriezt preci, Jums būs jāaizpilda preces atteikuma veidlapa (to varat atrast šeit – Atteikuma veidlapa).
- Šī veidlapa Jums jāpievieno atgrieztām precēm vai jānosūta uz e-pastu: info@style24.lt.
- Patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
- Atgriežot preces, Jums ir jānorāda šāda informācija: pasūtījuma numurs, atgrieztās preces nosaukums un kods, pirkuma datums.
- Mūsu e-veikals apņemas, saņemot atpakaļ atgriezto preci, atmaksāt naudu 7 - 15 darba dienu laikā.
- Ja Klients vēlas saņemto preci apmainīt pret citu, ir spēkā preces piegādes termiņi, kuri norādīti e-veikala noteikumos.
Noteikumu lejuplāde: ATTEIKUMA TIESĪBAS PDF